tisdag 6 mars 2012

Godmorgon Världen!

4 dagar kvar. Solen skiner. Fullt ös!
Idag vankas kundis i Uppsala och sen har jag ett möte kl.16 som jag hoppas är det sista i raden av ett halvårs arbete med en upphandling. Kom igen nu, låt mig stänga affären idag!!!

Annars går jag runt & säger aaaaaaj... jag dammade av springskorna i söndags, underbart men sjukt tungt båda andning och "viktmässigt". Kändes som jag hade cement i dojjorna om man jämför känslan att studsa runt den rundan innan tjejmilen.. Tar med mig den målbilden, skall "studsa" runt min runda snart igen!

Har ju inte ens berättat om helgen, vi hade fin besök både av Tessan på middag i fredags & Patriks päron över helgen. Mysigt som alltid med folk in da house. Tyvärr vart Henry även dålig och bjöd på några riktigt vidriga kräkattacker.. han spridde dom fint påolika ställen, ryamattan, fotöljen, soffan & allra värst - en rakt i ansiktet på Alice.. stackars stackars liten.. Nåväl, det är historia nu.

Stor kram på er alla,
ha en underbar dag i solen!

Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar