fredag 1 mars 2013

Pomp de Lux dax.


Nu är det dags igen, Pomp de Lux släpper nya kollektionen och jag kan ju lixom inte låta bli att bjuda in lite sköna tjejer på fika & shopping. Vad skall man annars göra en tisdagskväll?


Jag har handlat från Pomp de Lux i 3 år nu och dom kläderna blir år efter år favoriter i barnens garderober. Så det blir kul att få fylla på med lite nya fina saker!!

Har du missat Pomp de Lux kan du spana in deras hemsida, där jag lånat bilderna ovan ifrån. 

Ha en fin fredag! 
Puss Fru B.  

2 kommentarer:

  1. Jättefina bilder och fina kläder! Ha det bra.

    SvaraRadera
  2. Har oxå handlat deras kläder sen några år. Har dock aldrig vart på ngt homeparty utan handlar via webshopen o oftast när de har rea (är rätt bra på att "tjäna" pengar när jag shoppar..om jag får säga det själv ;))

    Fiiiina som tusan är de!
    Kram
    Anna

    SvaraRadera