måndag 1 april 2013

28 mars -my lucky day!

Den 28 mars fyller jag år, varje år. Men det känns alltid som den dagen kommer lite i skymundan för min man fyller år dagen innan. Och han anstränger sig verkligen för att göra det till min dag och så men det är lite som att fira julafton 2 dagar på raken, första gången/dagen är ju roligast. Men det gör verkligen ingenting, det är både bra & dåligt att fylla dagarna efter varandra. Men i år var det himla bra, jag höll på svimma när jag öppnade mina presenter efter skönsång av min fina lilla familj. Kolla!!


Jag fick min Hortuskruka från Tennet som jag tjatat om i år OCH ett fint armband från Sophie by Sophie och ett armband från Humanity. Herregud. Man skulle ju kunna tro att jag fyllde jämt eller nått. Men gissa om jag blev glad!? :-) Och sen har jag/vi fått lite andra trevligheter också, en middag för två i Visby, lite fina viner, fotvård, blommor och sen ligger det ett paket på posten och väntar på mig, tihi.

Man måste ju bara älska presenter!
Jag säger jämt att jag älskar att ge presenter, och det gör jag - jag tycker verkligen det är jättekul att köpa presenter till andra men just i år vette 17 om det inte slog lite högre att få ;)

Och det roligaste är nästan att min man nästan aldrig har köpt något jag önskat mig, för det tycker inte han e någe kul.. men i år log han sött & sa att det kanske kunde vara kul att få nått man önskat sig ibland också. Puss Älskling. Du är bäst!!

Har förövrigt kommit fram till att min vän Hortus även måste bli en urtjusig ostkroksskål.
Kanske den dyraste ostkroksskål jag har iofs.

Puss Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar