torsdag 28 april 2011

Dagen i korthet

Jobb:
Jobbat hemma idag då Alice inte var pigg alls igår. Hon var så himla duktig & snäll idag så när frågan om att åka till affären för att köpa ett pippi pussel kom så var det svårt att säga något annat än ja.. Det blev även mjukglasspremiär i solen! Himla mysigt att göra något bara hon & jag. Och jag ser på henne att hon också tycker det är supermysigt. Lillhjärtat!

Mat:
stuvade makaroner & korv, vilket inte helt obefogat ledde till en lättare middag.
Räksallad med ägg, avokado, sparris mm. Mums! Behöver jag ens skriva att ett glas rosé slank ner av bara farten?

Projekt:
Ut med Henrys spjälsäng, in med en "växa säng". Lite vemodigt mitt i det roliga, min lilla bebis..
Vad gör man av spjälsängen nu? Sälja eller spara.. det är frågan de.

Längtan:
jag längtar till Gotland. Läste lite på Amanda Schulmans blogg idag & dom hade nyss varit där.. blev lite avis. Jag vill också.

Äntligen:
Patrik har köpt en universal laddare till vår laptop så nu ikväll så äntligen kunde vi få igång datorn. Kanske kan bli lite bilder här inom kort. Himla bra att komma åt banken också.

Imorgon blir det jobb igen och dagen avslutas med en sälj-utbildning som hålls av Mercuri. Ska bli jättekul, var himla länge sen jag var på något liknande. Medaljens baksida måste ev vara att den sluter kl.17.00, en fredag.. Nåväl.

Stor kram på er alla
/Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar