onsdag 26 augusti 2009

Det allra första...

Någonstans måste man ju altid börja, det här är min...



Efter att ha varit hemma i drygt 1år med Alice och med vetskapen att det blir ännu ett år med nästa lilla guldklimp så känns det som att det är på tiden att skapa en blogg. En blogg där ni kan följa mig och vad jag har för mig. Jag kan tänka mig att det blir en hel del om min älskade familj, drömmar, ha-begär, kanske ett & annat recept och säkerligen lite annat smått & gott!

Då det här är min första blogg så får vi väl helt enket se hur den utvecklar sig, om den utvecklar sig.. min tanke är även att Ni - alla underbara vänner & familj som inte bor just precis HÄR skall kunna ta delav vår vardag lite enklare..

Ja men då var "det allra första" klart då! :-)



På återseende!

Kram Lina



2 kommentarer:

  1. Jippiiiieee!!! :) Jag ska bli stammis här tror jag! ;)

    Puss!! <3

    SvaraRadera
  2. jaha jag som redan såg dina frekventa facebook besök som en blogg om ditt liv, mne nu får jag väl gå in här och kolla lite ibland också :) hälsa din man och tack än en gång för mysig kväll på bockholmen igår, krya på er.

    SvaraRadera