måndag 31 augusti 2009

Måndag, BF+1

Ja då var det måndag igen, tänk så fort en helg går! Tur att jag slipper gå till ett jobb idag ;-)
Helgen va lugn & skön, både Alice och jag har vart förkylda ett tag nu så vi höll oss hemma för att inte smitta alla andra i vår omgivning. Den enda som utsattes för våra baciller var Alice farmor som kom på besök i lördags.
Hon var uppe för att springa tjejmilen - hon e duktig hon!
Själv var jag nöjd att jag orkade gå ner till centrum, shoppa lite & hem igen ;) Men shopping nuförtiden har fått en helt ny sida, lindex, h&m och åhléns barnavdelningar är väl de mest besökta butikerna nuförtiden...

Det känns som hösten knackar på dörren vilken sekund som helst nu så Alice fick ett regnställ & en fleecetröja. Sen kunde jag inte låta bli att köpa en body till bebisen och en tröja till Alice med samma tryck som bebsiens body... lite töntigt men sååå sött! ;)

BF+1
Igår var det ju "Dagen-D"... men det vekade ju varken storken eller bebisen noterat så här sitter jag fortarande med magen i vädret! Patrik är övertygad om att bebisen tänker komma imorgon, han tror att det är något förutbestämmt med just den "1a"..

Vi gifte oss den 1 september 2007, Alice föddes 1 juni 2008 så det vore väl att följa någon form av mönster om bebisen kom imorgon..

.. men det tror inte jag. Så jag ska ta & boka bord på en mysig italiensk restaurang i vasastan tänte jag - vi firar nämligen 2-årig bröllopsdag imorgon!

Ha nu en härlig måndag & en mysig vecka!

Kram Lina

1 kommentar:

  1. Skriver det här också: Stort grattis på bröllopsdag nummer två!! Hoppas ni får ha det här datumet för er själva.. ;) Om du nu orkar knipa en dag till vill säga.. :)

    Puss på er!

    SvaraRadera