torsdag 8 juli 2010

Semester

Nu tar jag semester!

Ikväll tar vi färjan över till öjn och sen ska vi bara njuta av havet, livet och varandra.

I sommar finns inga "måsten" bara massa saker som jag vore trevliga att göra, om jag hinner, om jag känner för det..

4 pocketböcker är införskaffade och det vore trevligt utifall att jag hinner läsa lite. Jag hoppas på fint väder, massa god mat och dryck. Jag hoppas att många tittar förbi sommartugan på en fika, lite häng eller middag. Jag hoppas vi hinner göra lite utflykter. Fika i RuteStenungsbageriet, Fårö & en räkmackauteserveringen i Djupvik skulle sitta fint. Det skulle vara kul att hitta några nya små "pärlor" att besöka - någon som har några tips?

Självklart ska det flaneras i Visby. Våndas över vilken av de 130 sorternas kulglass man ska välja i hamnen. Drickas drinkar på Donners eller på gamla Vinäger, middag på Bolaget och i år måste jag testa Bakfickan på Stora Torget för det har på något konstigt sätt alltid varit fullt där. Wallers bör också besökas om vi hinner. Ja men ni ser, det kommer bli svårt att hinna med allt.. men vi hinner kanske med lite :-)

Massa bad & glass vill jag också ha.
Massa grillning & rosé.
Massa skratt & några myggbett.



Vi kanske ses eller hörs :-)

Önskar er alla en underbar sommar!

Kram Lina

1 kommentar:

  1. Rosas Pensionat i Visby! Det är ett par från Enköping som driver det i sommar.
    Trevlig semester!

    SvaraRadera