onsdag 29 december 2010

Snart så. Snart.

Snart så är det stora anbudet klart och jag kan ta ledigt på riktigt i några dagar. Lite trist att det inte blev klart innan jul bara. Men men, så kan det gå. Imorgon skall det skickas in och sen kan jag pusta ut!



Ja eller pusta ut & pusta ut. Då ska det städas, handlas, donas, piffas & allt som förberedelserna inför ett Nyårsgalej innebär. Menyn börjar ta form och det är väl på tiden. Men det känns viktigt att det blir en bra middag på självaste nyårsafton. Men viktigast är så klart Champagne!



Nu längtar jag verkligen till fredag!!!



Våra fina vänner kommer hit & vi skall fira ut ännu ett underbart år tillsammans. Det känns lyxigt att ha så fina vänner. Ingen är så rik som den som har riktigt fina vänner. Så är det väl? Så måste det va! Det tycker iallafall jag!



Men tänk så fort ett år går. Och så mycket som hänt. Man minns nästan inte.

Nu skall jag gå & lägga mig och försöka summera året som gått...



puss & godnatt

/L.



ps. vet ni en till bra sak med att ha nyårsgalej? Att jag var tvungen att uppdatera vår Mateus servis. Vi hade nämligen inte 8 kuvert. Hihi.

Update, det här skrev jag igår men blogger ville inte riktigt sammarbeta så det publiceras först nu! Så jag kan gladerligen meddela att anbudet är skickat!! HALLELUJA!! Nu drar vi ut på hummerjakt.

1 kommentar:

  1. SKÖNT! Njut nu av ledigheten, äntligen!

    Och stort tack fina ni för Melvins födelsedagspresenter. Ni är så omtänksamma så jag får en lite tår i ögonvrån. Melvin är jättefin i tröjan! Och Polarn-kartongen var en stor hit! ;)

    Puss puss!

    SvaraRadera