torsdag 24 november 2011

jobbe?

Idag jobbar jag hemma, fick som sagt var tid hos naprapaten i Spånga så det passade fint.
Men den här kroppen vet jag inte om varken jag eller hon blev så kloka på. Nåväl, att träna lite vore kanske ingen dum idé. Skall ta mig en tur ner i källaren & leta fram pilatesbollen som jag fick i morsdagpresent för 2 år sedan. Som jag otacksamt sparkade ner för källartrappen och där har den legat sen dess. (vad hände med frukost på sängen, något gulligt från barnen eller ett smycke med barnensnamn på lixom..?) Jag skall ta fram den nu iallafall. Bättre sent än aldrig!

Fortsätter på temat jobb.. imorgon ska jag på kundbesök bredvid Svenskt Tenn. Its a sign...
Kan tänkas att jag kommer i god tid till det mötet ;) Jag har ju inte varit in dit sen dom nyöppnade. Jag skulle gått på invigningen men det bidde tyvärr inte så. Men imorgon då, kanske. Så om någon har något från Svenskt Tenn på sin önskelista så är det hög tid att säga det nu!

Kram
Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar