måndag 7 november 2011

Man lär av sina misstag

Hemma igen efter en härlig helg på öjn! Tiden försvann i rasande fart men jag tycker ändå vi hann med en hel del, det var middagar, Gotland Grand National, magsjuka, dop, ett besök på kyrkogården & även Nyhamn hann vi med. Ja och så massa lek för barnen. Så idag tog vi båten hem, trötta men glada.

.. tills vi kom hem och mannen inser att han stängt av vår panna.. varför förstår han inte riktigt men att han lärt av det misstaget är jag övertygad om. Det var iiiiiiskallt, nu först är huset uppe i normaltemperatur igen. Jag har då aldrig haft så många tända ljus i ett hus samtidigt. Så med facit i hand är det himla tur att jag jämt & ständigt köper ljusstakar ;)

Idag kom även mina kokböcker, sååå fina! Mycket bra köp.

Jag får återkomma med lite bilder från dopet sen, lilla Lykke var så himla söt & go och vi var stolta!

Den enda skuggan över helgen (om vi bortser från att min stackars man blev magsjuk då, för det var ju inte heller så kul) men så lyckades Alice hoppa & landa knasigt på sin fot i fredags och hon haltar fortfarande så imorgon har vi fått en tid på akuten för röntgen. Hoppas hoppas det inte är något allvarligt. Pluttan.

Söta drömmar så hörs vi!
/L.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar