måndag 1 november 2010

Pappor dom e himla bra att ha!

Idag går världens största kram till min svärfar, han är bara bäst! Han har varit här & jobbat & slitit i nästan en hel vecka med vårt tak. Vad skulle vi göra utom honom? Känns som vi står i någon evig tacksamhets skuld som känns omöjlig att gengälda. Vad kan jag göra för honom? Köpa multum med whiskey & vara snäll?

Och den andra kramen till min alldeles egen pappa som har hjälpt Patrik med barnen både i fredags & idag. Pappa har aldrig passat våra små sötnosar (läs: terrorister) själv och nu fick ha ta hand om båda två eftersom dagis oturligt var stängt idag. Så kunde Patrik jobba med taket. Å jag är sååååå imponerad av pappa!


En annan pappa som är fantastisk är Patrik, han står just nu och målar plankor för brinnande livet i källaren. Det är plankor högt & lågt. Tiden är knapp & plankorna många.Tur att källaren är 80m2. Men den där resan till öjn kunde aldrig kommit mer olämpligt.

Shit, känns som farsdag kan bli en dyr historia i år... ;)



Kram
/Lina

1 kommentar:

  1. Åh vad jag längtar tills på torsdag då vi får träffa er!Stora kramen så länge//Malin

    SvaraRadera