söndag 21 november 2010

weekend

Så var det söndag igen, helgen gick lika fort som alltid även om vi inte gjort något speciellt egentligen. Vi har haft besök av barnens farmor så vi har myst, ätit & druckit gott!

Fast i lördags var vi på barnkalas! Signe fyllde 2 år!



Här har ni ligan, Spånga ligisterna: Henry, Hugo, Alice, mini Selma, Signe, Agnes & Gustaf! Får lägga till lilla Gunnar också som förmodligen tog en PN (powernap) när fotot togs.

Jag måste säga att det var ett grymt upplägg, det var inte massa släkt där & vi var bara 4 familjer. OCH det bjöds på födelsedags brunch!

Super lyckat upplägg, vi hann prata med alla, leka, äta & inga slagsmål :-)
Himla lyckat med andra ord!

Efter det mötte jag & Alice upp farmor för lite shopping & jag lyckades gå lös på POP. Precis som att det skulle vara några svårigheter lixom..?

todo-listan har vi väl inte kommit så speciellt långt förutom några flyttkartonger har packats upp, trädgårdsmöblerna är inne & Kristina har fållat upp våra gardiner. Tack såååå mycket för det!!

Ja & så har hon & Patrik putsat "fönstrar" också.. Så vid närmre eftertanke har vi iallafall kommit en liiiiten bit på väg på listan. Den här veckan får jag nog fokusera på att hitta & inventera lite inför advent. Jag vill ju inte stå där på söndag utan stjärnor & fungerande glödlampor!

Ha en fin vecka,
själv har jag FULLT ös på jobbet. Blir matt av bara tanken.. så nu äter jag lite mer godis och tänker inte mer på det förrän väckarklockan ringer imorgon!

Tjing
/Lina

1 kommentar:

  1. Låter som en bra plan! Det där med godiset och skygglapparna alltså! :)

    Jag är bättre rustad än någonsin inför advent, känns lite märkligt faktiskt. Inte riktigt "jag" liksom.. ;) Men ÅH vad det ska bli MYSIGT!! Äntligen börjar julen!! =)

    Ha en fin vecka vännen. Puss!

    SvaraRadera