söndag 14 november 2010

Trött men lycklig

Wrooooooooooooooam, så var helgen över. Men vad gör väl det när den varit såå härlig! Vi har haft underbara vänner på middag både fredag & lördag. I lördags var Patrik och hjälpte en vän att flytta så jag & barnen åkte in till stan för lite shopping, lunch & mys. Och som ren bonus hann jag träffa en god vän som var i stan över helgen! Lördag kvällen blev ganska sen, grappan åkte fram & lampan släcktes vid 02.30. Och Henry vaknade 07.15. Jäsp.

Barnen har uppvaktat sin älskade pappa imorse och jag hade tänkt att vi skulle åka in till Anglais och äta brunch men vi orkade helt enkelt inte. Jag svängde ihop lite scones och det blev en mysig frukost hemma istället. Sen åkte vi till Enköping för att fira min far & mamma bjöd på god mat som alltid!

Men nu är vi hemma igen, trötta, mätta... så nu blir det nog soffläge resten av kvällen!

Vad har ni gjort i helgen?

Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar