onsdag 17 november 2010

Rosa, är det nått för mig?

Jag är tämligen såld på MARY KAY. För ett år sedan hade jag aldrig hört talas om dom men nu vill jag inte vara utan deras produkter. Och nu tycker en väninna till mig att jag skall börja sälja produkterna själv istället för att köpa av henne. Finansiera mitt eget missbruk liksom ;)


Och det är lite lockande. Men jag vet ändå inte. Tiden känns som flaskhalsen. Men jag kanske kan lägga det på en nivå som passar mig..

ja jag får nog allt klura lite till!

/Lina

4 kommentarer:

  1. Jag tycker oxå att deras produkter är helt underbara!

    SvaraRadera
  2. Hm.. Jag är inte alls lika imponerad =(
    Passar inte mig tyvärr =(

    Hhahah betyder det att du ska den där fula kavajen på dig då =)))
    Men helt klart är det ju värt det om du gillar produkterna, Lina! Säljarna har väl en ganska bra rabatt om jag har förstått det hela rätt samt att räkna lite på det, du kanske kan ha några partyn och få upp en kundkrets, så sköter ju det sig mer eller mindre själv =)

    Puss Tessan

    SvaraRadera
  3. Ja gör det! Jag kan köpa av dig, jag gillar oxå dem =)
    Kram Elisabeth

    SvaraRadera
  4. Elisabeth sötnos! Premiärkommentar på bloggen, vad glad jag blir :-)

    Jag ska nog hoppa på MK-tåget men inte innan jul kom jag fram till. Känns som det finns en hel del andra hål att fylla just nu. Men sen så!

    Kram till er alla /Lina

    SvaraRadera