måndag 8 augusti 2011

ur koman in i verkligheten

Jaha, då var första arbetsdagen avklarad. Och det är väl just precis vad jag gjort, klarat av den första dagen. Märkligt att man så lätt hamnar i semesterkoma.

Jag kunde inte somna igår, sov riktigt risigt och vaknade meeeegatrött.. lämnade ändå inte på dagis förrän kl.08.45 och sen var jag helt ärligt tvungen att fundera över vilken väg jag skulle ta till jobbet. Och väl vid garaget på jobbet hade jag glömt att vi har sk "skipass" som man bara håller upp vid spärren & passerar. Nej men jag stannar & försöker öppna genom att pressa in mitt kort.. (helt ärligt, vad är det för fel på mitt minne? jag tycks lida av någon form av galopperande altzeimers.)

Men sen var det roligt att träffa alla som var på jobbet så klart. Sushilunch på söder med bästa Fru S, lite shopping och tidig eftermiddag för mys med hjärtegrynen. Och som en skänk från ovan levererades Linas matkasse.

Ja så nu är väl allt som vanligt igen I guess!

I veckan ser jag fram emot lite glada återseenden samt en fredagskväll med maken på stan & efterföljande övernattning på Berns. Tjoho!


Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar