tisdag 27 april 2010

Nu finns igen återvändo!



Nej nu finns ingen återvändo, eftersom jag aldrig tycks komma in till stan och löplabbet så blev det en promenad till Stadium i Vällingby idag. Så nu är jag med skor och ALLT du kan tänkas behöva för att komma igång. Om den säljaren hade provis så hade han en bra kund kan man nog sammanfatta det i. Men jag resonerar som så att om jag inte kommer ut och igång nu så är det iallafall inte utrustningens fel för nu har jag de bästa skor som fanns och lite annat krafs.

Tänkte på min skidåkarmentor Frille när jag stod där & försökte välja vilka skor & kläder jag skulle ha - han sa jämt: Det viktigaste är att alltid se tuff ut även om du åker som skit.

Sagt & gjort.
Nu är resten upp till mig.

Imorgon ska jag till Naprapaten & försöka vrida tillbaka det där gamla bäckenet sen blir det löp-premiär.

Heja heja heja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar