måndag 17 januari 2011

beslutsångest

Jag ser framför mig att jag skall ha ett tryck från Therese Sennerholt i matsalen. Jag har bara lite svårt att bestämma mig. Kanske skall klicka hem några fina vykort från henne medans jag klurar vidare!

Apropå konst & tryck så har barnen fått ett fint tryck som min fina vän Lisa gjort som skall ramas in och jag har precis gått med i konstföreningen på jobbet. Spännande!

Konst är kul! Mer konst åt folket!

Och det behöver inte vara så himla pretantiöst, bara du själv gillar det!



Bilden ovan är helt fräckt norpad från http://www.theresesennerholt.se/

/L.

2 kommentarer:

  1. Men herregud människa, lägg en beställning hos mig nån gång då!!!

    Jag gör allt för dig, det vet du. Du behöver bara tala om hur du vill ha det.

    Fast text i en ram kanske inte är lika kul att ha på väggen om den inte är dyr..? ;)

    Puss!

    SvaraRadera
  2. Jag läser ju som en kratta.. Såg inte ens att du nämnde mitt tryck i texten.. ;)

    Har insett att det är ett urbota dumt format! Kanske får sponsra med en ny i lämpligare storlek? :)

    SvaraRadera