torsdag 3 maj 2012

Till en mamma..

Darling numbers från Familjesmycken.se

Här är Isbel Adrians fina halsband från familjesmycken. Jag tycker såå mycket om det här smycket och visst är det en finfin morsdagpresent (hint hint till alla karlar som läser här ;). Dock vet jag ju att jag gräver min egen grav genom att säga denna önskan högt då min älskade man helst inte köper presenter som man önskar sig. Men det kanske finns någon annan där ute som kan få detta superfina smycke!

Just nu har familjesmycken även en kampanj som jag känner att jag vill dela med mig av, alla som beställer smycken från dom får ett fint armband på köpet. Värsta kapet! Kolla deras hemsida http://www.familjesmycken.se/  Dom har såå mycket fint! Alice fick ett jättefint halsband från familjesmycken när hon döptes. Ja eller hon fick det i present av fina familjen S men det kom därifrån. En riktig favorit!
Själv känner jag mig himla nöjd för jag har precis kommit på vad min mamma skall få i morsdag present!Men det är inget därifrån. Det är något helt annat.

Puss /L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar