lördag 16 februari 2013

Hurra det är helg!!!

Helgfrukost intagen, barnen fick sina efterlängtade pancakes men jag åt lite skramlade ägg eftersom jag har dragit ner lite på intaget av kolhydrater. Egentligen skulle det varit fullt bord till frukost men våra vänner tycks drabbats ordentligt av "vabruari" och är tyvärr kvar på västkusten för att kurera sig. Trååååååkigt. Men så kan det bli. Vad är egentligen oddsen att 2 barnfamiljer kan ses? Det är ju tammetusan ~8 personer som skall lyckas hålla sig friska på ett å samma datum. - och innan dess skall man lyckas hitta det dör datumet också.. Håhåjaja ja det e inte lätt ;)

Men nu har vi planerat om så idag skall vi åka in till söder med la familia och gå på barnteater, och se spöket Laban. Och ikväll kommer mina gamla tjejkompisar på middag!!! Ska bli sjuktkul att ses! Men jag hade ju tänkt att svänga ihop en chili så det måste jag ju börja med NU om jag skall hinna.

Mot Ica!!

Ha en fin lördag allihopa!

Puss Fru B.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar