onsdag 6 februari 2013

sommarfeeling

Bild från ROOM.
Min kompis på ROOM la precis upp den här bilden och jag fick sån himla sommarfeeling. Tänk dig en härlig sommardag, du sitter på trappen, med lite lagom brunbrända ben, i sommarens favoritklänning på (du vet den som du gillar så mycket att dom andra 10 du tog med på semestern bara hänger och samlar damm i garderoben), träskorna har du sparkat av dig i gräset och du sitter & vickar på dina tår och funderar över det viktiga i livet (skall jag måla om tånaglarna? Rosa e ju en fin färg.. Vad ska vi grilla ikväll? Har vi tillräckligt med mat om det kommer spontanbesök?.. Hur många glassar har barnen egentligen ätit idag?)ja och så sippar du lite kaffe i dom här fina kopparna. Livet på en pinne!

Kom sommar kom!!

Vet att jag lovade för 100 år sedan att visa lite bilder från sommarstugan.. är ni fortfarande nyfikna?
Ska jag leta reda på några bilder?

Kramis
Fru B.

2 kommentarer:

  1. De där kopparna alltså!!!!!
    Jadu, nu värkte det till i mitt sommarstugehjärta <3
    Och jaaaaaa, ja ja jaaaaa! Visa Gotlandstorpet pronto!!!!!

    Ha det fint!
    Anna

    SvaraRadera
  2. Klart vi vill se bilder!!
    längtar som bara den till sommaren, för då ska ju vi åka till Gotland!!
    Kram Thessan

    SvaraRadera