måndag 29 mars 2010

Fredagens kap!

En tripp trapp stol från blocket! Gick av en slump in på blocket i fredags och 3 min innan hade denna stol utannonserats. Det bästa i kråksången var att dom som sålde den bodde några kvarter bort. Kalas! Det är så det ska vara när man handlar beggat tycker jag - enkelt & smidigt.
Annars kan det va!
Alice testar Henrys nya stol.
Men.. sen ringde säljaren och sa att någon annan också ville köpa stolen - fast att den personen ville betala mer..
- jaha..
- tystnad...
Nu gällde det att vara lite kvick här för jag var inte ett dugg intresserad av att betala mer. Så jag sa att jag trodde att vi hade en överenskommelse och att jag var på väg för att hämta stolen nu...
Jag hörde hur hon tvekade och självklart ville hon ha så mycket betalt som möjligt för stolen - men mina intressen var ju dom motsatta. Nu står stolen här i köket.
Men jag tänkte att jag skulle måla om den,
frågan är nu bara vitt eller svart.
Ja det är frågan det.

Se så glad man kan bli a en ny stol!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar