fredag 12 mars 2010

Fredagsmys!

Den här fredagen började egentligen inte speciellt bra, eller jag har ingen aning om när den började. Dom här nätterna känns knappt som dom har någon början eller slut, i natt skulle jag tippa på att jag varit vaken med Henry mellan 10-20 gånger. Det är iofs inte unikt för den här natten på något sätt, han har sovit väldigt dåligt sen han blev sjuk... i november. Men nu börjar jag onekligen bli riktigt trött. Hur länge ska det här hålla på? Han är ju halvåret nu, då ska man egentligen klara sig utan mat en hel natt OCH kunna sova en hel natt.. Men det känns lika långt bort om att någon skulle knacka på här och fråga vad jag har för kontonummer för att dom vill skänka 3 miljoner just till lilla mig.

Idag försökte jag iallafall gå och lägga mig en liten stund när Henry somnade på förmiddagen, så det blev väl en halvtimmes sömn. Alltid nått.

Men nu känner jag att den här dagen har vänt, solen skiner, jag har klickat hem ett par röda converse, jag ska strax hämta Alice och sen ska vi åka & träffa dom andra Fruarna B och deras barn för lite lek & fredagsmys!! Det blir mysigt!!

Ja & sen är det fredagsmys här hemma. Det brukar bestå av en köttbit, lite klyftpotatis, bea & nått gott rött vin.. soffmys till Let's Dance & självklart SOLSIDAN. Vet inte om jag skall skratta eller gråta åt dessa fredagsrutiner. Men jag tror jag väljer att le, för jag gillar det :-) Men konstaterar samtidigt att livet förändras...

Nej nu måste jag hämta Alice. Ha en underbar helg där ute!!!

Puss Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar