måndag 8 mars 2010

Monday Bloody Monday..

.. nej fantastiska måndag!!

Solen skiner & jag med den! Jag hade bestämt mig för att ta det lugnt den här veckan men inser att så blir det kanske inte riktigt.. Men veckan är fylld av ROLIGA saker så det gör inget! Det blir tjejmiddag med sushi & vin ikväll, följt av lekdag med mina gudsöner & deras fina mamma, sen bjuds det på mammafika på onsdag & dagen efter det skall Fruarna B kollektivt gå & klippa sig med efterföljande mys - Ja & sen är det fredag. Halleluja!

Nu ska jag & Henry ta en promenix i det underbara vädret till Vällingby & lämna tillbaka lite vin. Förstår inte vad det är med mina vänner - är det ingen som super till på en söndag längre? ;)Annat var det när söndagar var = caféet*

* café opera

pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar