fredag 4 februari 2011

En snabbis

Jag har haft massor att skriva om men inte riktigt hunnit med och jag vill ju iallafall säga TREVLIG HELG till er!

Känns underbart att det är helg! Fredag är min absoluta favorit dag.. jag bara går runt & ler, jobbar på, dricker onödigt mycket kaffe, smider planer inför helgen. Nu ska jag jobba lite till, sen stänger jag ner & åker hem via ett kundbesök. Bästa sättet att avsluta fredagen på.

Och hemma väntar älskade familjen som denna helg utökats med världens bästa Marcus! Himla mysigt att ha honom på besök, synd bara att hans tjejer är kvar på öjn.

Ja så nu ska vi bara smida middagsplaner & shoppa lite sen tar vi heeeeelg med stor H.
Update: världens bästa Marcus har redan planerat middagen OCH handlat. Men guuuuuuuuud så trevligt! Vilken lyx.

Lovley!

Hoppas ni alla får en underbar helg
Kram Lina



Ps. Ska hämta bilen som är på tvätt också, det är också fredagslyx.
Synd bara att man inte får så många uscados för att tvätta bilen om man inte gör det själv..
Men jag leder väl redan med 15 000 uscados per barna födsel tror jag om jag e rätt uppdaterad av mina kollegor här. Har ni implementera Uscados hemma än? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar