måndag 21 februari 2011

orättvisorna finner inga gränser

Mars är uppenbarligen inte min månad utan Patriks. Först ska han på lååååång weekend till Portugal med grabbarna & golfa, sen hem och jobba en vecka & vet ni vad som händer sen?

Ja men tror ni inte att han blir bjuden till Bad Gasteinsäljkonferens med nya jobbet på ytterligare en låååång weekend veckan efter? Jo.

Jag kanske överdriver, vad vet jag men onsdag till söndag det är i allafall lååååång weekend i min lilla värld.

Orättvisorna finner just nu inga gränser som ni märker. Nej men jag får väl vara glad för vår säljkonferens vi ska på. Vi ska bila till Jönköping fram & tillbaka en torsdag till fredag i april. Jippijey.

Bitter? Jag? Tok heller!
Jönköping rockar fett (har jag hört.) Och att åka skidor är heller inget jag känner för.. och inte längtar jag tillbaka till Bad Gastein heller för den delen. Nej jag trivs bättre här...

Ja och sen får jag ju även att förmånen prova på livet som heltidsarbetande ensamstående 2 barnsmamma också. Och om det går åt skogen första veckan så borde jag ju fått en viss rutin till veckan efter. Borde.


/L.

3 kommentarer:

  1. Visst blir man lite sur. A ska iväg till Kroatien i 6 dagar i september med jobbet..jättekul för honom eller hur!!! Jag är inte heller bitter ;)

    Kram kram Madde

    SvaraRadera
  2. Huvva!Förstår precis hur du känner!Synd (tolkningsfråga) att du inte är mammaledig för då kunde ni ju hänga här!Dt var så härligt att träffa er.Era barn är ju fantastiska....och ni med!Kram på er alla//Malin

    SvaraRadera
  3. Åh vi verkar ha lite samma schema för mars. Hannes ska på både träningläger och till Barcelona med jobbet. Men visst, sen borde man ju ha lite å ta igen, eller hur? ;-)

    SvaraRadera