onsdag 16 februari 2011

Mummy of the year?

Natten till idag var den helt klart sämsta på länge. Jag tror den totala sömnen på kontot knappt blev 2 timmar. Nu var det faktiskt inte mest synd om mig utan om Henry - som hade såååå ont i munnen. Dom där förbaskade tänderna.. kraken låg knappt inte still en stund på hela natten utan han slängde sig fram & tillbaka och var olycklig.

Kl.01:44 hade han så ont så då satt vi i sängen och åt glass.. magnum mandel minus chokladen.. Jag kvalar förmodligen inte in som "mummy-of-the-year".. men lilla kraken slutade gråta, satt alldeles still och tuggade & tuggade på glassen & sa Mmmm, Mmmmm...

Sen satt jag upp med Henry i mitt knä till halv fem ungefär. Då sov han äntligen gott & jag la mig ner för att sova till kl.6 när Alice kom och sen var det dax att gå upp. Jäsp.

Men det var bara att kamma till sig, bada i concealer (eller hur var det nu man skulle göra?) för att sen åka på 2 kundbesök. Tur att alla hade vett att bjuda på kaffe ;)

Men jag överlevde helt klart dagen & nu håller jag bara tummarna att den här natten blir lite bättre iallafall. Lite är väl inte för mycket begärt?


Kram



Ps. Mamma, inte oroa sig nu - Henry fick vara hemma & vila upp sig idag ;) Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar