måndag 7 februari 2011

Tips på spa anyone?

På fredag är det tjejträff igen! Den här gången kommer dom till mig & vi skall planera vår "resa" som vi alla enats om att de skall bli till ett SPA!

Vi har nämligen en bulle på jäsning i gänget & den får inte flyga och att vänta till hösten var det ingen som ville göra. Så nu på fredag skall vi bestämma till vilket spa vi ska åka, så om du har något tips tages det tacksamt emot!! Oavsett vart vi åker så känns det super kul att bara sticka iväg med ett härligt gäng tjejer! Riktigt lyxigt!!

Ska bli väldigt kul med middagen på fredag också, undra bara vad jag skall hitta på för mat.. Hm. Känns som jag bara har en massa i-lands problem just nu :-)

Kram
Lina

2 kommentarer:

  1. Hej hej!

    Jag, Åsa, Wrightan och Sofia var till Sandhamn i höstas..supermysigt till inte alltför saftigt pris. Sen måste jag väl rekomendera Nynäs Havsbad, dels för att företaget jag jobbar på drivet det och att det är fint och helt underbar mat.
    Hoppas att ni kan kommer överens om något mysigt inte alltför långt bort.

    Kram kram Madde

    SvaraRadera
  2. Är inte så belevrad i denna värld men jag och Johan bodde på Hasseludden och det var helt ljuvligt. Nu är vi ju innne i svängen alla stockholmsbruttor så ni har säkert redan varit där men för oss passade det bäst. Underbar mat och en tystnad som inte går att höra någon annanstans (inte med en massa barn i familjen;))

    Kramen//Malin

    SvaraRadera