tisdag 14 februari 2012

Blir du provocerad? Bli inte det!

Herre min skapare vad denna dag skapar debatt, jag bara ler... Att dom orkar våra storkar.
Helt plötsligt så är det fult att visa uppskattning och allt är bara kommersiellt trams (precis som inte alla andra dagar & högtider är det i såfall?...)

Jag ser det som en trevlig liten påminnelse om att mysa lite extra med dom man har kär, så det är precis vad vi har gjort! Alla har fått små presenter, vilket alla tyckte var jätte trevligt. Alice tyckte att jag var så "himla gullig" och undrade om dom kanske kunde få fler presenter ikväll också..:) Försöka går ju!

Och ikväll har vi ätit lite extra gott, maken bjöd på halstrad råbiff & lite rövin och så gjorde vi köttbullar, gräddsås & potatis till dom små. Dom sa (för en gång skull) inte ett ord under hela middagen, dom bara åt & åt & åt. Sötnosarna.

Och allt detta på en tisdag!
Hurra! Sa jag att jag numera även har en vacker bukett med blommor på mitt köksbord?
Sååå trevligt tycker jag! Sällan det flyttar in snittblommor annars på en tisdag.

Hoppas ni också myst lite idag istället för att gå runt & sura över att blommaffärerna tjänar för mycket pengar idag. Det gör väl inget..lixom..

Kraaaaam & Kärlek till er alla
Lina

1 kommentar: