onsdag 22 februari 2012

Ghaaaaaa!

Vilken dag, det gick i ett i ett i ett i ett.. ja ni fattar. Så här såg det ut typ..

stressa stressa stressa
frukostseminarium i city., (som drog över lite på tiden)
lätt PW till nästa möte
Kliver in lätt uppspeedad på mötet, blir bjuden på den ljuvligaste lunchen ever.
Den hade lätt platsat som en riktigt schysst middag på restaurang. Hjortfilée med pumpapuré.. Mmmm. Lunchmötet var så himla trevligt & intressant & råkade dra över lite på tiden.
Ansträngd PW till parkeringsgaraget. Plattan i maaaaaattan för att hinna med sista mötet i Kista. Kom bara 5 minuter för sent. Lika speedad igen. Men en riktigt bra dag! Jag älskar pulsen, dom här dagarna är dom bästa & idag har jag bara träffat härliga kunder!
Tummen upp helt klart.

Avslutade dagen med yoga och det var nästan den största utmaningen idag.. jag får verkligen anstränga mig för att slappna av & komma ner i varv men när jag väl gör det sen då somnar jag ju nästan. Allt eller inget - thats me!

Undra vad morgondagen har att bjuda på?

Natti natti
/Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar