torsdag 9 februari 2012

Glad & tacksam

Jag är så himla glad att min pappa kommer och tar hand om Alice imorgon så jag bara var tvungen att baka en sockerkaka! En tigerkaka, den blev precis klar och en ljuvlig doft sprider sig i mitt lilla kök.. Mmmm. Så nu kan Alice & morfar mysa & fika imorgon.

Annars blir det nog en lugn helg, våra vänner - familjen B från Baksidan som skulle hälsat på blir kvar hemma på baksidan, sjuka.. trist..så inget besök av dom. Får se om vi kan locka hit Patriks lilla guddotter på lördag, hon är ju så söt så man smälter! 8 månaders solstråle.

Och på söndag vankas lunch med gamla tjejgänget i Eskilstuna! Det ska bli supermysigt, kul att se Virres nya "appartamente" och sen skall vi planera vårens resa.. Undra vart vi hamnar? Barcelona? Palma? Budapest? Köpenhamn? Säffle..? Ja alternativen är många. Nu ska vi bara sy ihop något bra! Har du kanske något förslag på vart vi skulle kunna åka i slutet av maj? Vi har inga direkta krav, vi vill bara åka iväg tillsammans & ha lite kul! Det kan vara sol & bad eller storstad, spa eller westernridning - ja inte för jag ridit på något annat än dalahästen på Skansen en gång men men. Vi är öppna för förslag! Hjälp gääääärna till med lite tips & inspiration!

Kram Lina

Ps. Men liiiiite sur är jag också, faktiskt. Vår panna verkar gått sönder så vi vaknar väl upp i ett iskallt hus imorgon och jag skulle VERKLIGEN behöva tvätta håret.. En "quickfix" är inte aktuellt, den gjorde jag nämligen idag, imorgon vaknar jag upp med katastrofskitigt hår. Fräscht. Verkligen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar