onsdag 2 september 2009

BF+3




Gårdags kvällen var jättemysig! Ingen bebis som ville komma ut så vi fick ha "vår dag" kvar :-) Mamma kom hit & passade Alice och vi gick ut & åt middag.
Tack snälla mamma!!




BF+3
Det innebär då alltså att jag gått över tiden med 3 dagar än så länge. Idag var jag in till stan och åt lunch med 3 sötnosar på mitt favvo sushiställe på "öfre". Min kompis Lisa är uppe på besök i veckan så vi passade på att umgås hela dagen! Mysigt! Det hela resulterade i ett besök på Svenskt Tenn...
Väl påhejjad av Lisa så fick jag min fina väska jag spanat på, för vem kan motstå argument som:


- Den är du VÄRD
- Den är jätte snygg
- Kostar den inte mer? Jag trodde den var tyyyyp dubbelt så dyr
- Du vet aldrig när du kommer in till stan nästa gång...
- Köp den nu annars bränner du ändå dom pengarna någon annanstans

Tack Lisa, nu står min fina väska i Hawaii Brun i hallen & bara väntar på att jag skall ta den på en tur!

Bjussar på en bild på "Barbamammans stoooooora mage"... för nu skall den väl inte var kvar allt för länge till ;)


Kram Lina




3 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. :) Varsego! Men nu kommer jag få Patrik efter mig.. ;) Ses snart!! Puss!

    SvaraRadera
  3. Åh, jag kommer ju sakna att ha dig gravid =)))
    Men oj en sån söt liten Henry ni fått! Är stolt moster till 2 A-barn ;)
    Pusssss
    Tessan

    SvaraRadera