tisdag 19 januari 2010

Äh va 17...

orkar ni med ett inlägg till?

Om ni inte gör det får ni väl helt enkelt strunta i att läsa vidare!

Jag brukar titta in på Alex Schulmansblogg, tycker han är rolig. Från början tyckte jag att han var en stor idiot, men sen han fick sin dotter och började blogga om livet med henne & hans fru och deras förkärlek till Gotland så är jag fast. Dom har ett ställe precis bredvid bageriet i Rute för er som känner till det. Dagens "jag mötte Lassie".. jag såg dom i Rute i somras ;)

Anyway, det jag skulle komma till är att han & hans familj är på semester och nu har dom hittat på en lek "Stjärnorna på slottet". Har ni sett stjärnorna på slottet? Det går ungefär ut på att varje dag är det "någons dag" och den personen planerar allt ifrån frukost till middag och aktiviteter däremellan och på middag får man bara ställa frågor om "arrangörens" liv... typ.

Det tyckte jag var en jätterolig idé! Undra just om jag kan lura in Patrik i den leken....

http://blogg.aftonbladet.se/pappabloggen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar