torsdag 14 januari 2010

Schack?

Idag har svärfar lagt golv -mot sin vilja....
Det blev skitbra! Han e grym, jag tror inte det finns något han inte klarar av!


Han sa att han var orolig för hur det skulle bli men jag tror bara att han mörkar för att slippa mina jobbiga projekt ;)

Men jag visste hela tiden att det skulle bli bra - jag var aldrig orolig!

Idag har vi valt kakel också, det blir vitt som vi tänkt, blanka med liiiite fas på kanterna i måtten 12,5 x 25. Det blir nog bra! Nu ska vi bara komma överens om hur det skall sättas. Man kan ju sätta dom ovanför varandra eller med förskjutning - typ som tegel... tips? råd? åsikter?


Kram Lina

1 kommentar:

  1. Skönt att höra att allt gått bra, bland annat tack vare mycket stora kämparinsatser från mamman! :)

    Isak grät varje dag när vi hämtade honom under en lååång period, trots att han hade haft superkul hela dagen. Det är nog som du säger - att det går upp för dem att de blivit lämnade ensamma. Det går över. :)

    När det gäller kaklet är jag lite allergisk mot allt som har med tegelkänsla att göra så jag röstar för direkt över varandra. Men det är bara jag det! ;) Smaken är ju som baken.. :)

    Puss och trevlig helg!

    SvaraRadera