torsdag 28 januari 2010

Lekrum

I huset har vi ett lekrum på entréplanet & det skulle jag vilja göra lite mysigt. Vi har rivit ut 2 gamla garderober & där ska det bli en myshörna har jag tänkt, där man kan ligga & läsa böcker (önsketänkande jag vet ;) & softa lite, sen ska det vara ett bord & lite stolar man kan pyssla vid. Jag spanade lite på IKEA men dom hade inget som jag föll för direkt men det kan kanske bero på att jag för väldigt länge sedan sett ett runt litet bord med typ "sjuan stolar" i olika pastellfärger till barn på Mio.. såååå sött. Måste nog kolla upp om det finns kvar!


Sen klurar jag lite på en tapet, en fond tror jag det lutar åt. Jag älskar verkligen alla VITA väggar i huset men just i lekrummet tycker jag att det ska vara färgglatt, mysigt & inspirera till lek & bus!


Jag har spanat lite på dom här tapeterna men jag är ändå inte helt övertygad..





Har ni några tips om fina tapeter till ett barnrum?

/Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar