torsdag 17 juni 2010

Altzeimers

Jag börjar seriöst undra om jag har fått Altzeimers!

Är inte det här tecken på det så säg?

Eftersom jag har punka på dubbelvagnen och jag fick en akuttid till Henry 09.15 idag så tog jag bilen förbi dagis och ner till centrum och vårdcentralen. Sen strosade jag omkring lite där nere, fyndade lite i barnaffären, gick på apoteket. Försökte lura ner någon av fruarna B på en lunch men det gick inte. Så då gick jag hemåt istället. Sen när jag kommer hem så tycker jag att det är lite märkligt att inte vår bil står där. Undra vart den är.....



...

......

........

AHA, den står nere i centrum.


SUCK! Så nu måste jag gå ner igen och hämta den.
Ja har man inget bättre för sig så kan man såklart ränna dit fram & tillbaka några gånger.


Auf Wiedersehen.
/L.

4 kommentarer:

  1. Ha ha ha det där gjorde jag för nån vecka sen!!! Skönt att jag inte är ensam om att vara virrig... Kram kram

    SvaraRadera
  2. Skönt att höra detsamma ;)
    Man blir onekligen lite orolig... Hur virrig får man va!?

    Kram Lina

    SvaraRadera
  3. Sådär var ju jag redan innan jag blev gravid ens. ;) Ingen fara, ALLA är sådär ibland! Och så fick du ju lite extra motion! ;)

    Puss!

    SvaraRadera
  4. Men Lina!!! Det är faktiskt inte normalt att vara fullt sådär virrig =))) Jag börjar oroa mig för min gudotters o hennes brors välbefinnande =))) Nä, skojade bara- bara du inte glömmer bor Patrik eller dina barn någonstans så är det ganska lugnt ;)

    SvaraRadera