måndag 21 juni 2010

Im alive

Här har det varit bloggtorka, ofrivillig, jag har haft strul med Internet flera dagar så jag känner lite lätt abstinens just nu ;)

Helgen var toppen, super, strålande!

Fredagen bjöd på "girls night out" - alldeles alldeles underbart! SATC2 var precis så bra som jag visste att den skulle vara. Jag var iofs aldrig orolig att den skulle vara dålig, det förstod väl alla att ett gäng mossiga män till filmkritiker skulle såga den - men vad fattar dom? Inte ett smack!
Efterföljande middag bjöd på ostron, champagne & annat gott och naturligtvis var vi tvungna att dricka Cosmo. Det vore liksom generalfel att inte göra det.

Sen i lördags var det ju otroligt vackert kungabröllop i Hufvudstaden och lilla Frank döptes i Västerås. Vi var inte bjudna på bröllopsmiddag men dock på dopfika! Efter dopfikat blev det spontanmiddag & massa gemyt. Tack tack tack!

Och gårdagen bestod av hemmafix, Patrik gick lös på ogräs & vår sk gräsmatta & jag hann smita iväg en snabbisloppis - wiiiii! När jag kom dit stod stora anslag "70% på allt".... jo man tackar, jag var i himlen... hehe... Jag fyndade så bra jag bara kunde under viss tidspress! Kom hem med en byrå, en pannkakslagg, en kristallvas, två uppläggningsfat, en burk, en silverbricka med tillhörande liten vas & 4 små blåa tallrikar. Och allt till de fantastiska priset av 192 pickadoller. Vad säger ni om det va? Inte illa alls om jag får säga det själv.


Och idag har jag varit och hälsat på en barndomsvän. 3 mammor, 6 barn, lantluft & sockerchock och inte att förglömma det obligatoriska kaoset. Underbart!

Ja och nu borde jag inte alls sitta här utan packa packa packa för imorgon bär det av mot öjn, äntligen!!

Kram

Ps1. Kökslampan är äntligen uppe nu, blev riktigt bra. Loppis rockar fett.
Ps 2. Har på känn att helgen resulterat i en del fina bilder så OM jag hinner ska jag lägga upp några här.

1 kommentar:

  1. Låter alldeles strålande alltsammans! Men vad är det med detta bröllop? Man kanske rycks med mer när man bor i Sthlm, men jag var trött på det redan innan det började.. ;)

    Ha en supermysig midsommar!!! Puss!

    SvaraRadera