tisdag 8 juni 2010

Nationaldagsfirande



Nationaldagen firade vi i Sundbyberg!
Där arrangerades stort firande på ängarna emellan sjöarna. När vi kom fanns det fortfarande gott om plats men ju närmre kl.14 det blev desto mera folk kom det.... För kl.14 då uppträdde MORA TRÄSK!
Gud så kul, jag, Fru B och hennes mor "skakade rumpa" ordentligt med barnen. Först tyckte dom nog bara vi var jätteknasiga men sen blev det kul!



Du gamla du fria..

Henry är nog någon korsning av en bulldozer och en myrslok,
ständigt på framfart och på jakt efter något att äta..


Duttis mormor bjöd på jordgubbar & lyckan var gjord!




Musik var kul & det dansades för fullt.

Mysigt att få ligga & vila lite i vagnen.

Tycker att man kan se att den här bilden är tagen på vägen hem& inte dit.

All kred till Sundbyberg som ordnade så fint firande, vi kommer garanterat att gå dit även nästa år!

1 kommentar:

  1. Ser supermysigt ut! Gud vad knäpp jag är - en kort stund tyckte jag ni var superlata som åkte buss när ni bor i Sumpan.. ;) Sen kom minnet ikapp mig! Tror jag börjar bli gammal! ;)

    Puss!

    SvaraRadera