måndag 18 oktober 2010

@home.

Var uppe halvsju i morse, med fullt fokus att åka & jobba men sen ändrade jag mig. Jag känner mig inge pigg. Bara snörvlar & har mig. Tycker det är lite "disrespect" av kollegor också att sprida massa baciller runt mig. Så jag blir hemma idag. Skönt.

Skönt att byta ut kostymen mot min gosiga rosa odd molly kofta & pumpsen mot mina röda favvo raggisar från Happysocks. Som ni märker matchar jag hejvilt här hemma ;)

Apropå "matcha" så vill Alice väldigt gärna bestämma själv vad hon ska ha på sig & jag tycker hon e riktigt vass på att plocka ihop sina kombinationer. Jag tycker inte man måste kombinera dom kläderna som hör ihop utan jag tycker man kan kombinera lite som man vill. Det blir lite tuffare & roligare så. Idag har hon valt några leopardtights som går i grått & svart och sen en mörkgrå tröja till det med små vita prickar på. Dagens skräll måste vara att hon inte proppsade på att ha kjol på sig, annars är det nästan ett måste. Men för värmen skull så fick hon en lila myskjol till det. Hon var mycket nöjd när hon gick till dagis!

Men burr vad kallt det är på mornarna nu, jag är ju en riktig mysgris och gillar inte alls att kliva upp från min varma & mysiga säng när det är kallt & mörkt ute. Men what to do lixom..

Nej, back 2 work!

Ha en bra dag!
Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar