måndag 4 oktober 2010

ops

det blev inget sent söndagsinlägg igår.. så nu vet jag att jag får skäll av fru S. Om jag inte har ett inlägg på måndag morgon då fräser hon att "jag kan lika gärna lägga ner den där bloggen" ;)

Så det är väl bäst att skriva nått - fast jag ändå inte skriver nått - för då har jag iallafall skrivit nått. Hänger ni med?



Helgen var härlig. Härliga höst! Det var fredagsmys med musslor, galen lördags shopping i Bromma Blocks, födelsdagsmiddag hos lilla mamsen, söndags brunch & avslutningsvis bullbak igår.

Lilla hjärtat vägrade sova så det slutade med att vi satt & mumsade bullar & mjölk i soffan, alldeles för sent.. men ack så mysigt. Så får man göra, ibland.

Ha en fin dag där ute!
Återkommer med lite bilder i afton!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar