torsdag 14 oktober 2010

Snörvel

Idag är det snörvel på hög nivå. Men jag hade så klart lämnat datorn på jobbet så det vara bara att åka hit. Så tro mig när jag säger att jag bara ville dra täcket över huvudet imorse och somna om. Men så blev det naturligtvis inte. Men jag har iaf besökt apoteket på lunchen & bunkrat nässpray & ipren.

Henry har varit på öppna förskolan med sin far idag och där var det fotografering. Kul! Spännande att se om det blev några fina bilder.

Apropå bilder så verkar min kamera börja sjunga på sista versen. I helgen ville den inte alls vara med.. Hoppas den piggar på sig snart för jag skulle behöva lägga pengarna på lite annat än en ny systemkamera just nu. Fast det vore ju kul med en ny så klart ;)


over & out.

1 kommentar:

  1. Krya på dig darling! Och vad kul om det blir ny kamera!! ;)

    Puss!

    SvaraRadera