tisdag 17 maj 2011

bäst & sämst

Hej,

idag bjuds det på dagens bästa respektive sämsta.



Bäst: kundbesök på kungsholmen resulterade i en banan till lunch och massa shopping som jag inte alls hade råd med. Men jag kunde liksom inte låta bli. Lyssna på den här: i den första affären tjänade jag 15oo pickadollares vilke jag genast gick till Artiklar för att återinvestera i sommarens finast skor från Swedish Hasbeens. Vilken lycka! Im a lucky star!

Sämst: vädret... idag är det dem årliga vår picnicen på dagis och utanför fönstret är det genomgrått & regn.. Trist! Men men, sol i sinne - jag packar picnick.korgen och tar filten med - vem har sagt att man inte kan ha picnic inne? Det blir säkert jätte trevligt!

Tänkte runda av aftonen med en återträff med gamla mammagänget. Platsen är den lokala puben i Spånga & tiden att uppdatera oss över är ca 1 år - så det här kan ju sluta precis hur som helst ;)


Kram /L.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar