torsdag 19 maj 2011

NY




Idag har det varit en alldeles galen dag! Det började med att jag ringde min vän Ida på väg till jobbet för att snacka lite skit och det slutade med att hon & jag bokat varsin biljett till NEW YORK!

Totaly crazy & så himla kul! Jag är sååååå glad att jag skulle kunna hoppa runt jämfota & bara skrika glädjeskrik hela dagen (men jag har verkligen försökt lägga band på mig, men det är näst intill omöjligt)

Så den 25 maj drar vi till NY med "Sofis Mode", så det blir vi & en hel drös av shopping galna brudar. Det ska bli så galet kul! Lyssna på det här:


Resa tur och retur Stockholm-New York med SAS.
4 nätter på fyrstjärniga hotellet The Westin Time Square.
Transfer till och från flygplatsen i New York.
Överraskningar på Arlanda inför avresan.
En goodiebag värd 3500 kr.
En specialguide över hetaste shoppingen, restaurangerna och klubbarna i New York.
En dagstur till Woodbury Common Premium Outlets.
En utekväll med MTV
Experttips på plats från Maybelline New York
Välkomstdrink på The Standard



Whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!
I am a lucky star!!

puss
Lina

4 kommentarer:

  1. Herrejisses vilken grej!Får man fråga vad kalaset går på?Puss! Jag ska oxå på en tripp den 25:e...till metropolen Veigstad i Småland....det du!//Malin

    SvaraRadera
  2. Wow vad roligt! Låter som en drömresa helt enkelt. Ha det fantastiskt bra. Kram Cecilia

    SvaraRadera
  3. Låter som den perfekta resan för dig vännen. Läste om den men det var lite saftigt för mig som inte har samma mode/shoppingintresse som du.
    Hoppas det blir en helt oförglömlig NY-tripp.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Tjingeling, jaaaaa det skall bli alldeles underbart!! Om vi nu kommer iväg..
    Ag priset så hade vi himla flyt, resan kostar 13 lax men nu fanns det bara 2 platser kvar så Ida & jag fick riktigt najsprajs! Annars hade det inte blivit nåfonresa för fru Blomér.

    Men nu håller jag bara tummarna att vi kommer iväg!

    Kramis

    SvaraRadera