torsdag 5 maj 2011

Torsdag idag minsann.

Tjingeling,
idag jobbar jag hemma. Eller försöker iallafall.

Morgonen inleddes med utvecklingssamtal för både Alice & Henry. Jag räknade med att det skulle snabbt avklarat, det var avsatt 30min/barn, men det tog ju två timmar innan vi var klara.
Samtalen var som ljuv musik och jag gled ut därifrån stolt som "tuppen" och med ett varm mamma-hjärta. Dom e så fina dom små hjärtegrynen.

Sen har jag tagit emot hantverkare som skall måla & fixa lite på huset och sen kom även leveransen med lekstugan. Så inom loppet av en halvtimme hade jag blivit mer eller min ruinerad..Men tänk så bra det kommer att bli när allt är klart!

Lunchen den fick jag värma 3 ggr innan jag hann sätta mig ner och faktiskt äta, himla körigt det här att jobba hemma.

Men NU ska jag göra ett ryck iallafall innan det är dags att hämta på dagis igen.

Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar