tisdag 3 maj 2011

vädret påverkar mig.

Tycker jag ser tydliga tecken på att vädret påverkar humöret. Igår var det en fantastisk kväll när jag åkte hem från en trevlig middag med kollegorna. Himlen skimrade i rosa och jag tog en nätt omväg och snirklade runt i Sibirien/Vasastan i våra gamla "hoods".. Jag kan lixom inte låta bli. Tänkte för en sekund att man kanske skulle ha en lägenhet i Vasastan och en sommarstuga på Gotland. Vore inte det det optimala? Men sekunden efter så insåg jag hur glad jag är för vårt hus & styrde kosan hem. (psyko? )

Natten var inte den bästa.. vaknade väldigt trött och tittade ut. Höll på att bryta ihop och dra täcket över huvdet igen. Jag vägrar! Det är maj, det får inte snöa. Inte nu!!! Kände direkt hur humöret sjönk.. så nu jobbar jag mig upp igen. Köpekaffe & high heals gör dagen lite roligare!

Hoppas ni alla får en fin dag & att solen snart är tillbaka igen!!


Kram
Lina

ps. tackar gudarna att jag inte hunnit plantera mina pallkragar än. tjoho. senast vinner. eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar