tisdag 31 maj 2011

Shop until you drop




Kolhydratladdar inför dagens aktivitet:



WOODBURY OUTLETS!



Den här dagen går till världshistorien, jag tror aldrig någonsin jag hållt ett sånt tempo som jag gjorde idag. Oh my Lord vad det shoppades. Det var knappt att jag hann äta lunch och när jag klev på bussen med mina femtitvå kassar så var jag helt slut. Jag hann inte ens fota dom... svetten lackade & fingrarna värkte.







Dagens skörd.



Hela familjen fick en hel del fint, mycket pengar speenderades på Polo Ralph Lauren och deras Kids store. Det var löjligt bra priser och Henry var nog den som drog dagens vinstlott! Självklart blev det även Converse till alla, lite grejs från Disney Store. Jag själv fick lite kläder & skor från Ralph Lauren, 2 hiiiiiiiiiiiiigh heals (som kräver sitt tillfälle) & en väska.




Nöjd med skörden men uppgiven att det var såååååå många affär som jag inte hann med.

Jag får helt enkelt åka hit igen.




Sen blev det mat på stan med bästa brudarna!





Irma, Ida, Lotta & Sara.





Som tur är så stänger affärerna väldigt sent i NY så vi hann så klart även med lite kvällsshopping. Ett besök i den här butiken var ett måste..








Taxi bilarna var överallt var praktiskt taget gratis. Nästan iallafall.


Blev några resor under vår vistelse. Några trevliga, några svettiga (varför i hela friden har man galonklädsel i en taxi? eller vänta, jag vet..) alla utan AC och några med livet som insats.





Men inte ikväll,
ikväll flanerade vi bara runt & njöt av vad den här underbara staden bjöd på.


Godnatt NY.


/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar