söndag 13 mars 2011

älskar att höra hans steg i trappen.

han är hemma nu!!
Vi hämtade honom på Arlanda ikväll.
Mysigt.

Grabbarna har haft en toppen resa & vi här hemma har haft en toppen vecka! Faktiskt.

Man vet ju aldrig hur det sa bli innan men med facit i hand så gick det jättebra att vara själv & det känns skönt! Det har varit lite hysteriskt på jobbet men på något sätt så gick det ihop iallafall, där har jag ju himla flyt att jag inte jobbar med en stämpelklocka..

Helgen gick i ett rasande tempo och nu var det söndag kväll. igen.
Men det har varit en riktigt bra helg!

Nu pasar jag på att göra massa skoj i veckan för nästa vecka så åker ju Patrik iväg igen. Men om jag förväntar mig det värsta så kan allt annat bara bli en positiv överaskning :)

Hoppas ni alla haft en underbar helg & att veckan blir lika så.

Puss
/L.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar