söndag 27 mars 2011

BusBorgen


I lördags tog Tessan med oss till BusBorgen i Västerås! Egentligen skulle hon & Alice åka dit själva med eftersom jag & Henry var solokvist så fick vi också hänga på!


Busborgen är ett stort lekland. När vi kom fram så visade Tessan Alice den abosluuut största rutschkanan och sa: -Här Alice här kan du klättra upp & åka!

- Aaa, svara de Alice.Och satte av & kämpade sig upp för repstegen.


Själv tänke jag mest, Herregud, kommer hon att våga åka ner för den sen..



Kämpa kämpa!


Hon kom upp, och tvekade inte en sekund innan hon kastade sig ner för den stora rutschkanan.

En sån modig liten tjej!

Tur att hon har Tessan & inte en hönsig mamma med sig, själv hade jag nog valt en lite mindre rutschkana att börja med ;)


Efter två timmar så var både barnen, jag & Tessan helt slut. Men så hade vi också väldigt kul!


Tack Tessan för en toppen dag!

Kram Alice, Henry.

ja & så jag så klart.


/Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar