söndag 6 mars 2011

Tvagning & tomater


Ännu en härlig helg lider mot sitt slut,
jag känner mig väldigt trött men ändå fylld av bra energi!

Och det känns ju bra eftersom jag skall "leka" ensamstående mamma onsdag till söndag, men det skall nog gå bra - hoppas jag! Har försökt planera in alla möten på strategiska tider, en tripp till mina päron på fredag, premiärklippning av båda barnen på lördag och Bamse teater i vasastan på söndag. Så jag tror att veckan bara kommer att swicha förbi!

... precis som helgen gjorde!


Vi har haft goda vänner på middag, Patriks päron har varit här, mina päron har varit här. Vi har bakat, gjort glass, varit i Vällingby & badat med barnen igår och idag har vi varit på Romantic Spa.. very nice.
Så söndagen avslutades på bästa sätt, Spa, bubbel, en entrecote & ett glas rött på restaurang på det. Sen toppades allt med Solsidan hemma i soffan.... Tycker vår SPA vistelse var lite mer lyckad än deras ;)


En mycket bra helg helt enkelt.
Hoppas veckan blir lika bra!


Pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar