måndag 21 mars 2011

bullbak & ren avundsjuka.

Nybakade bullar och ett glas kall mjölk kan vara det godaste som finns!

Ikväll åkte min kära assistent fram, jag insåg att om det skall bli något bakat innan vi fyller år så är det hög tid att börja nu. Så om jag sätter en deg när barnen lagt sig några kvällar nu framöver så borde jag komma i fas. En klar! Vi får se hur länge det håller i sig. Snart e jag ju gräsänka igen. Den här gången känns det lite värre, inte att han åker men vart han åker. Utan mig.

Det är ju vårt Bad Gastein. Vår dal. Vår by.Våra alptopar. Våra minnen. Det var ju där vi träffades första gången. Vår första säsong & fler där till.. vår första kyss.. det var ju där vi blev ett par! Vi känner till varenda pist,varenda vandringsled... Visst borde väl jag ändå vara med när han åker dit? Ja, jag tycker minsann det!

Puss
/Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar