måndag 7 mars 2011

Sova hela natten?

Det var så himla mysigt att vara på SPA med min älskade make igår så nu har jag redan börjat planera ett nytt "påtumanhandmys". Jag har köpt en hotellnatt på Berns salonger, lite spontant sådär.. det finns nämligen några olika företag som erbjuder "dealer" på nätet med massa olika schyssta erbjudanden och nu dök det här upp!


Så nu ser jag framför mig att möta upp maken för en afterwoork (i alldeles för höga klackar& kuvertväska) på en uteservering i ett soligt Stockholm följt av en middag, kanske en teater eller varför inte bara massa lite schysta drinkar?
Incheckning på hotell, ZZzzzz, hotell frukost (som ska vara riktigt trevlig) och sen lite flanerandestan, shopping eller varför inte ett museéum på det. Ja varför inte!?

Fattar ni även vad det innebär? Alla småbarns föräldrar vet.
En hel natts sömn!

Det är bara en liten detalj, måste bara skaffa barnvakt också.

Kram
Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar